czwartek, 2 sierpnia 2012

,, Zaćmienie" Stephenie Meyer

Po zachwytach nad ,,Zmierzchem" i ,, Księżycem w nowiu"  nie mogłam się doczekać aż w moje ręce wpadnie ,, Zaćmienie". Ola była tak wspaniałomyślna, że przyniosła mi książkę bardzo szybko, dlatego od razu zabrałam się do czytania, by zdążyć jeszcze napisać dla Was tą recenzje. Tak więc nie czekajcie dłużej i zabierzcie się do czytania!


   Nadszedł czas na trzecią część sagi ,, Zmierzch" pt. ,, Zaćmienie" także autorstwa Stephenie Meyer. Została ona wydana przez Wydawnictwo Dolnośląskie.

Trochę o książce:

  Edward i Bella znów są razem, lecz zamiast żyć długo i szczęśliwie, parze zakochanych znów grozi straszne niebezpieczeństwo. Żądna zemsty wampirzyca - Victoria, po tym jak Edward zabił jej towarzysza i życiowego partnera - Jamesa postanawia odebrać mu najważniejszą dla niego istotę - Belle. Wampiry i wilkołaki sprzymierzają siły, by obronić dziewczynę. Czy uda im się powstrzymać Victorie? I czy Edward i Bella znów będą mogli cieszyć się swoją bliskością?


Trochę o autorce:

Stephenie Meyer ukończyła wydział literatury angielskiej na Brigham Young Univesity.  Mieszka w Arizonie wraz z mężem i trzema synami. W 2005 r. po ukazaniu się Zmierzchu, księgarze amerykańscy na łamach czasopisma ,, Publishers Weekly" obwołali ją ,, najbardziej obiecującą początkującą pisarką roku". Dziś wszystkie cztery książki z cyklu o Belli i Edwardzie królują na listach bestsellerów i stały się światowym fenomenem, podobną popularnością cieszy się niezwiązana z cyklem powieść ,,Intruz".


Moja recenzja:

    Kolejna część sagi ,, Zmierzch", kolejne zaskakujące zwroty akcji i kolejne wybory, przed którymi stają bohaterowie - oto co kryje ta książka.  Autorka po raz kolejny zachwyca licznymi opisami i fascynującą, ciekawą treścią. Jak to możliwe, że od tej powieści nie można się oderwać? Jak to możliwe, że z taką wściekłością wpatruję się w każdą kropkę na końcu zdania, która nieuchronnie prowadzi nas do strony 554 i napisu KONIEC? Nie mam pojęcia.Wiem tylko, że ta powieść pochłonęła mnie bez końca i nie mogę wydać jej już chyba lepszej recenzji. Jest po prostu wspaniała!

Książkę polecam jak zwykle każdej z Was!

                                                                                                                      Miłego czytania:)

Zainteresowanym po raz kolejny polecam filmową adaptacje trzeciej części ,, Zmierzchu" tym razem pod tytułem ,, Zaćmienie".

  Kolejna recenzja, przeczytanej przeze mnie książki już za tydzień!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz